شادی تقوی

دلنوشته های من را در وبلاگ شادی تقوی بخوانید

شادی تقوی

دلنوشته های من را در وبلاگ شادی تقوی بخوانید

برای استاد گلوگاهی دعانویس پول واریز کنم ؟ چیکار کنم ؟ به نظرتون استاد گلوگاهی یا همون دعانویس گلوگاهی براش پول بزنم قابل اعتماده به نظرتون ؟

 

سلام من چند وقته درگیر یه موضوع خانوادگی شدم که هم پای آبروم درمیانه هم و هم فردی داره اذیت و ازارم میدم رفتم چند جا نظرات خوندم همه میگفتن برو پیش استاد گلوگاهی خیلیا بهش اعتماد داشتن و راضی بودن رفتم تو سایت iscl.ir و پیام دادم گفت فقط باید به شماره کارت استاد گلوگاهی پول بزنید منم الان تو مرحله واریز پول هستم قیمتش 3/700/000 تومان هست طلسم که میخوامش و باهاش اون شالاتان بی وجدان پوستشو بکنم الان سوالی دارم که آیا برای استاد دعانویس گلوگاهی پول واریز کنم یا نه ؟

 

میشه شما بهم بگید ؟

 

نظرات قشنگتونو میخونم !!!

 

نظرات  (۴)

عزیزم خوبی ؟ من از استاد طلسم گرفته بودم قبلا من براش ۵/۲۰۰/۰۰۰ پول زدم یکی از دوستام بهم معرفیش کرده بود همین استاد گلوگاهی منم رو تعریف دوستم براش ۵/۲۰۰/۰۰۰ پول زدم بعد اگر اشتباه نکنم هشت روز طلسمی که خواسته بودم ازشون انجام شد و خداروشکر راضیم بعدش رفتم براشون ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومن به عنوان شیرینی واریز کردم اولش قبول نمیکردند و گفتم اقا جان من وقتی راضیم این ۴ تومن بهتون هدیه بدم چرا هدیه قبول نمیکنید که خلاصه الان مدتی میگذره شادی جوووونم توهم برو پیش همین استاد گلوگاهی هم کارش درسته هم درست درمون جواب میدن یا همون به قول خودشون صبورن تو جواب دادن @@@ شادی جونم خدا بهت کمک کنه عشقولم

شادی خانم سلام امیدوارم از سختی های زندگیت به راحتی رد بشی اره من دوستم علی از همین استاده دعانویس گلوگاهی طلسم گرفته بود اونم اتفاقا ۳/۷۰۰/۰۰۰ داده بود بعدش که بهم کمو بیش توضیح میداد میگفت طلسم تسخیری بوده و تعریف استاد گلوگاهی میکرد البته بعدش دوباره رفت چند تا طلسم گرفت چون مطمئنم اخه هم همسرش یکدفعه بی دلیل باهاش صمیمی شد و برگشت تو کارش هی موفق تر میشد الان خداروشکر برای خودش خونه خریده زندگی زناشوییشم خیلی خوبه ادم لذت میبره عشق بینشونو که میبینه

 

این دوستم علی خیلی تعریف استاد میکرد منم به چشم تغییرات زندگیشو دیدم شادی خانم نگران نباش من به چشم دیدم زندگی دوستم علیو که چطوری تغییرات مثبت عالی کرد

۰۲ آبان ۰۱ ، ۱۲:۰۱ ایران دوست

من هم تعریف استاد دعانویس گلوگاهی زیاد شنیدم البته خیلیا میگفتن دیر تو واتساپ جواب میدن شادی خانم دیدی جوابتو دادن به نظرم سریع چیزی که میخوای بگیر چون من خودم به شخصه از انتظار کشیدن بدم میاد

من ازش طلسم تسخیر گرفتم دارم کیف میکنم خیالت راحت باشه شادی بگیر طلسمی که میخوایو

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی