شادی تقوی

دلنوشته های من را در وبلاگ شادی تقوی بخوانید

شادی تقوی

دلنوشته های من را در وبلاگ شادی تقوی بخوانید

علاوه بر این، در حضور فردی که از نگرش‌های محافظه‌کارانه مسیحی حمایت می‌کند، حتی کسانی که با این نگرش‌ها موافق نیستند، ممکن است به دلیل هنجار اجتماعی منطقه‌ای «شخصیت‌گرایی» در بیان این موضوع تردید کنند.

مقاله‌نویس لویال جونز، شخصی‌گرایی را به‌عنوان یک ارزش سنتی آپالاچی توصیف می‌کند و توضیح می‌دهد: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دیگران را توهین نکنیم، حتی گاهی اوقات ظاهراً با آنها موافقیم، در حالی که در واقع موافق نیستیم.

کنار آمدن با یکدیگر مهمتر از این است که نظرات خودمان را تقویت کنیم.» (8) نه تنها یک پدیده آپالاچی، شخصی گرایی - میل به تناسب، کنار آمدن با همسایگان، توهین نکردن، ارائه چهره اجتماعی.

هماهنگی و شوخ طبعی - بر تعاملات اجتماعی در سراسر کمربند کتاب مقدس تأثیر می گذارد. 9 در این محیط، صرف نظر از نظرات فرد در مورد یک موضوع خاص، چه جنسیت نوجوان، سقط جنین، رفتن به کلیسا، نقش زنان در خانواده، ازدواج همجنس گرایان یا حتی در جایی که برکه‌ای که قبلاً در آن شنا می‌کردید، قرار دارد، مردم معمولاً با یکدیگر تناقض ندارند و به‌ویژه با مقاماتی مانند والدین، واعظان و معلمان مخالف نیستند. انجام این کار باعث انتقاد و انزوا می شود.

در خارج از کشور، مری گری، استاد ارتباطات، می‌نویسد: «افراد قدرتمند قدرت نامتناسبی در تنظیم برنامه‌های محلی و در نتیجه شرایط برای دیده شدن دگرباشان جنسی دارند. این باعث می‌شود که با ثبت مخالفت، پذیرش محلی خود را به خطر بیندازید.»10، گری در مطالعه خود سیاستمداران محلی را «افراد قدرتمند» معرفی کرد، اما همین بحث را می‌توان در مورد روحانیون محلی نیز مطرح کرد.

وقتی شخصی‌گرایی را با پانوپتیکون کمربند کتاب مقدس پیوند می‌زنید - دوباره نمادها، نشانه‌ها و تعاملات اجتماعی که باعث می‌شود فرد احساس کند تحت نظر است و در نتیجه خودش را پلیس می‌کند - و کمبود فضای عمومی همجنس‌گرایان، ایده‌های متعصبانه درباره همجنس‌گرایان عادی می‌شوند.

میستی این را در یک ایمیل بعدی برای من پس از مصاحبه ما بررسی کرد: بنابراین، برای قرار دادن آن در چارچوب ابتدا با تصور کردن خود در یک منطقه روستایی، نزدیک‌ترین مؤسسه همجنس‌گرایان 50 یا 90 مایل دورتر است.

بنابراین در همان لحظه چیزی وجود ندارد، چیزی که من آن را "فضای همجنسگرایان" می نامم که ممکن است افراد غیر همجنسگرا مجبور باشند از آن عبور کنند و اصلا از آن آگاه باشند. بنابراین، لزوماً هیچ برخوردی با فرهنگ همجنسگرایان توسط افراد مستقیم در این منطقه وجود ندارد.

این می‌تواند به باورهای آموخته‌شده، نادرست و منفی اجازه دهد تا سال‌ها بدون داشتن تجربه‌ای که با این باورها مغایرت داشته باشد، ادامه یابد. پس انزوا و گوشه نشینی یک عامل است.

با این حال، چیزی که شما به طور منظم در معرض آن قرار می گیرید، این است که واعظان آموزش می دهند که همجنس گرایان نفرت انگیز، گناهکار، غیرطبیعی هستند، و لواط ها توسط خدای خشمگین و انتقام جو کشته می شوند.

در حالی که این 32 << به کمربند کتاب مقدس خوش آمدید ممکن است موضوع اصلی یک موعظه به مناسبت در کلیسا باشد، کشیش انجیلی که دو بار در سال ملاقات می کند همیشه یک شب کامل را به آن اختصاص می دهد، گاهی اوقات یک شب در این احیا ممکن است دو ساعت و نیم طول بکشد. .

بنابراین هوموفوبیا در دین نهادینه شده است. علاوه بر این، مسیحیت کمربند کتاب مقدس به اعضای منطقه - آنهایی که دگرجنس گرا و همجنسگرا هستند - آموزش می دهد تا هویت مسیحی خود را به طور مکرر در تعاملات اجتماعی معمول به دیگران ارائه دهند. عدم انجام این کار باعث جلب توجه می شود و فرد را به عنوان یک فرد خارجی نشان می دهد. برخی از مردم اصلاً به کلیسا می روند تا دیگر اعضای جامعه در مورد آنها صحبت نکنند. آنها مطمئناً نمی خواهند واعظی را که بیشتر به دنبال احترام بالای او هستند، به چالش بکشند تا از همجنس گرایان سخن بگوید، یک گروه تقریباً مورد نفرت جهانی در منطقه.

در واقع، در کلیساهای بنیادگرا، مانند کلیسایی که میستی در آن حضور داشت، اقتدار شبانی توسط خدا تعیین می‌شود.11 وقتی انگیزه کمی برای دفاع از حقوق همجنس‌گرایان وجود دارد، همجنس‌هراسی بدون چالش ادامه می‌یابد. میستی ادامه می دهد: برای من این یکی از راه های اصلی تبانی دین و خانواده ام برای نگه داشتن من یا هر کسی در کمد سمی است. شما تمام خانواده خود را می بینید که آنقدر موافق نیستند که انگار نشسته اند و سرشان را تکان می دهند که او صحبت می کند، اما آنها را به هیچ وجه مخالف نمی بینید. آنها با دقت گوش می دهند، در راه خروج با لبخند دست واعظ را می فشارند و سیستم اعتقادی تقویت شده است.

چنین شخصی‌گرایی با ایجاد این تصور که «همه» (به معنای قوم مسیحی خوب) به طور یکپارچه موافق هستند که همجنس‌گرایان یک «نفرت‌انگیز» هستند، حتی زمانی که برخی ممکن است چنین نباشند، از پانوپتیکون کمربند کتاب مقدس پشتیبانی می‌کند. تحت این نگاه پانوپتیک کمربند کتاب مقدس، با هویت مسیحی فرد به طور مداوم به نمایش گذاشته می شود و اعمال مسیحی فرد توسط همسایگان، دوستان و خویشاوندان مورد قضاوت قرار می گیرد، الگوبرداری از ظاهر تسلیم در برابر قدرت خدا انتظار می رود. این امر حداقل ارائه همدستی با مسیحیت کمربند کتاب مقدس را برای اکثر مردم منطقه اجباری می کند. به این ترتیب، پانوپتیکون کمربند کتاب مقدس ابزاری است که سیاست سلطه استاد گلوگاهی را پیش می‌برد.

رفتن به کلیسا علاوه بر انجام مصاحبه‌های صوتی با همجنس‌بازان کمربند کتاب مقدس، برای درک بهتر مسیحیت کمربند کتاب مقدس، از کلیساهای منطقه نیز بازدید کردم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی